Dla firm

Jesteś tutaj: Strona główna / Oferta / Dla firm

Hotel*** Arkada to idealne miejsce do zorganizowania konferencji, sympozjów i szkoleń. Jest to obiekt położony z dala od zgiełku miast, gdzie w ciszy i spokoju można się oddać urokowi tego miejsca.

Dysponujemy trzema salami, które przystosowane są do organizacji konferencji. Sala Pałacowa potrafi pomieścić w układzie teatralnymi do 300 osób, natomiast Sala Perłowa do 150 osób. Atutami sal jest ich przestronność a zarazem profesjonalne wyposażenie w skład którego wchodzą rzutnik, ekran, flip chart, nagłośnienie oraz internet bezprzewodowy.

Organizując szkolenie bądź konferencję zapewniamy Państwu:

  • wynajem nowoczesnych klimatyzowanych sal już od 500 zł/dzień
  • profesjonalną obsługę oraz wsparcie techniczno-organizacyjne podczas przygotowywania spotkania
  • bezpłatny dostęp do internetu wifi
  • bezpłatny parking bezpośrednio przed obiektem
  • pełne wyposażenie sal

Dodatkowo oferujemy:

  • atrakcyjne ceny na zakwaterowanie (pokój dwuosobowy – 220 zł/doba ze śniadaniem)
  • serwis kawowy/konferencyjna (15-20 zł/osoba)
  • lunch dwudaniowy (35-45 zł/osoba)
  • 40-pokoi: jedno- dwu- trzy- i czteroosobowych do dyspozycji gości
  • bogatą ofertę atrakcji towarzyszących na letnie i zimowe wieczory m.in. pokaz szermierki artystycznej, wieczór meksykański, kasyno czy bezpłatnie: wynajem rowerów, gry zespołowe: piłka nożna, piłka siatkowa, badminton.

Poniżej w załączonym pliku do pobrania przedstawiamy Państwu przykładową ofertą konferencyjną dla liczby około 30 uczestników. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania. Zapraszamy do kontaktu.

Załączniki